Select language ➜
Rekrutacja: PKiN, VIII piętro, pokój 803A
tel. +48 22 656 62 56, +48 608 670 533
Rekrutacja: PKiN, VIII piętro, pokój 803A
tel. +48 22 656 62 56, +48 608 670 533

Specjalność: E-marketing i e-commerce

Żyjemy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online jeszcze nigdy nie był tak dostępny i powszechny jak obecnie. Internet oferując nowoczesne rozwiązania reklamowe, zapewnia ogromne możliwości rozwoju firm w różnych branżach. Tradycyjny marketing został w dużej mierze zastąpiony marketingiem cyfrowym. Nasza uczelnia wychodzi naprzeciw tym zmianom i oferuje naszym studentom najnowszą, praktyczną wiedzę w tym obszarze.

Zatem jeśli sprzedaż i marketing to Twoja pasja, negocjacje prowadzisz w każdym aspekcie swojego życia, marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora handlowego, szefa marketingu, chcesz założyć własny biznes w oparciu o sprzedaż i marketing cyfrowy, potrzebujesz dowiedzieć się w jaki sposób motywować zespół do wydajnej i efektywnej pracy, aby osiągać założone cele, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową, to te studia są stworzone dla Ciebie.

W ramach tej specjalności będziesz mieć możliwość:

  • poznać istotę i zasady funkcjonowania marketingu cyfrowego,
  • poznać nowoczesne formy sprzedaży, w tym zagadnienia dotyczące E-commerce,
  • zgłębić tajniki technik oddziaływania na klienta oraz rolę psychologii w reklamie i marketingu,
  • zdobyć wiedzę na temat strategii i technik sprzedaży,
  • dowiedzieć się jak powinna przebiegać komunikacja marketingowa,
  • nauczyć się w jaki sposób zarządzać zespołem handlowym,
  • uzyskać międzynarodowy certyfikat w zakresie zarządzania projektami IPMA Student,
  • dowiedzieć się jak przygotować strategie marketingowe.

Ponadto podczas studiów nabędziesz umiejętności pozwalających:

  • identyfikować potrzeby klientów,
  • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
  • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
  • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
  • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
  • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
  • wykorzystywać instrumenty marketingu zautomatyzowanego w walce o klientów,
  • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
  • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży.

Wszystkie specjalności na kierunku
"Zarządzanie":

Dział Rekrutacji:
tel. +48 22 656 62 56
tel. +48 608 670 533
PKiN, VIII piętro, pok. 803A
rekrutacja@wszechnicapolska.edu.pl

Pełna oferta studiów I stopnia:

O Uczelni

Wszechnica Polska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie kształci od 2001 roku m.in. na kierunkach: zarządzanie, finanse i rachunkowość i wiele innych. Studia licencjackie i magisterskie.

Dowiedz się więcej ...

Linki
Ostatnie wiadomości
W dniach 25- 29 lipca 2022r. Wszechnica Polska gościła w ramach…